4 stycznia 2009

..Nowy rok..

!!Nowy Rok 2oo9!!

No to mamy nowy rok!...zaczelam go cudownie...,ale narazie zas jest źle oczywiscie czyja wina Moja?;( kurwa mac dlaczego ja zawsze zawalam!!;(

nie zasługuje wql na milosc..;(
...
szkoda,ze zrozumialam to dopiero teraz:( a nie wczesniej,ze robie w czyms blad..;(
ech..;(
teraz moglabym zrobic wszystko,by bylo okej,ale juz jest za poźno..klamka zapadla;(
Wszystko sie syplo jak domek z kart;/ a jest dopiero 4 dzien nowego Roku;(..Czyli wydaje mi sie,ze on będzie najgorszy..;(...chyba,ze naprawie to co zepsulam..i będzie tylko lepiej..,ale czy dostane szanse..;( watpie..;(..
Jutro szkola..;/ zal zal..nie chce wql tam isc..:( trzeba poprawiac oceny...
wrr...
w sumie niedlugo ferie..,ale do ferii to koszmar w tej szkole:(..
lipnie w chuj..;/

Koncze te smenty..bo nie mam wql weny zeby tu cos pisac;/
jak zwykle ja nsizcze wszystko!;(

Brak komentarzy: