11 stycznia 2009

:P no i koniec weekendu.:D


No to mamy już dziś niedziele ..tak szybko przyszedl weekend i tak szybko odszedl,ale zaraz znowu będzie piatek i weekend:D wiec nie ma sie co zamartwiac:D.
Co u was moi mili?;>
U mnie muszę powiedziec ze wsioo jest gitara:)) nigdy tak dobrze nie bylo:D bo zawsze na cos narzekalam a dzisiaj jak tak pyklo ze nie musze:D
Wql heh muszę wam sie pochwalić,ze dostalam od Kolezanki propozycje do udzialu w fotomodelingu:D hi hi nie spowiedzalam sie tego,ze dostane kiedykolwiek taka informacje od kogos:D. Powiedziala ze po 20-stycznia mam przyjsc na pierwsza sesje ...w katowicach na ul Sienkiewicza szczerze to nie wiem czy pojade,ale moze warto zaryzykowac i isc chociaz sprobowac dowiedziec sie czegos na ten temat i wql:))
Ciesze sie w sumie...bo powiedziala mi,ze jak z nia rozmawialam ze moge zarobic niezla kase..":)
no,ale nie napalam sie na to bo moze sie to okazac pic na wode fotomontaz jak to mowia,no,ale:D nie zapeszajmy.!:)

cos trzeba robic...chociaz powiem wam,ze moja Pani wych. ze szkoly podst. Mi mowila,ze kiedys chce mnie widziec na okladkach itd;D moze jej sie to marzenie spelni a moze tez nie:D do tegooo dlugga drogaa:). Wiem jedno,ze J...nie zabardzo jest tym zachwycony bo w sumie który koles by chcial miec laske fotomodelke..:D xD tak jak sie logicznie pomysli:D he he.

Ja wiem jedno,ze o swojego kolesia bylabym b. zazdrosna:D no,ale nie kiedy da sie tow szystko pogodzic:).

Wczoraj bylismy w kinie na tym nowym filmie "Duch miasta" film dlugii troszke nudny ale dosc fajny momentami ciekawy:)
Takze wieczor mialam mile spedzony,acha zapomnialam dodac ze z kompem juz chbya raczej wszystko wporzadku naprawiony ,ale utracil duzo moich mp3 za co jestem zla;( ale coż ...Wole zeby mi dobrze chodzil :).
To chyba na tyle. Buziaki:**

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

no no rośnie nam fotomodelka:) Jesteś piękna dziewczyną Olcia i mysle ze zrobisz kariere nie mowi Ci tego byle kto:) tylko sąsiadka która ma 30-sci lat i przezyla juz troche zycia:). Masz racje narazie idz sie dowiedziec i daj mi szybką odpowiedź:*. Cieszę sie ze masz chumorek;*
Zapraszam na kawke w tygodniu! całuje:*