7 stycznia 2009

Dziwny dzien :D

To fakt dzien w chuj dziwny:D od rano jakos wql nie mialam chumoru nie wiem czemu byc moze to lewa noga:D ne wem:D życie..
Poszlam do szkoly to zas kupa smiechu:D
Tam same debile sa:d
"Całe życie z debilami " xD

A wql to hmm komp mi zas sie ciagle psuje;/ juz momentami nie wiem czy mam sie smiac czy plakac bo naprawde zal nie kumam go za nic:D. Wiesza sie odwiesza resetuje potem pisze ze do systemu nie moze wejsc bo uszkodzny itd potem naciskam eneter i normlanie pyka mi w system nie kumam no nie kumam:D wyzwalam go dzis od dziwkarza:D wiem to nie bylo mądre ,ale nerwy mi już puscily ze uch.:D A komu by nie puscily xD wql gadalam se z Fatimką..:D xD miala takie same problemy ze swoims tarym kompem tez go wyzywala az go wkoncu wykopala i se kupiła nowego xd:D i ja chbya tez go zamienie na lepszy model:d bo chyba mu zle prady przesylam:D w sumie nerwowa jestem ostatnio jak nie wiem:D bywa.

A jutro znowu szkola:D a co przyniesie nowy dzien?..nie wiem sie okaze:D moze znowu będe miala ubaw:d a moze zas bede ryczala..xD jak kboieta w ciazy raz smutna raz wesola:D ale to nie ciąza :P ,a wql to nie wiem czy jutro tu wejde bo postanowilam se zrobic formata hmm 10 chyba w 3 miesiace:( zal!! ale prawda taka,ze mnie wkurw..samo to,ze on se tak pika;/ nie wiem co mu sie dzieje to ejst zryty beret jak nie wiem..;/..Doszlam do wniosku z kumpela ze do niego potrzebna jest instrukcja obslugi bo to skomplikowane urzadzenie..:D haha.
albo kopnac go z 9 pietra i moze na mrozie mu będzie lepiej jak tu mu nie dobrze:D tylko ze wtedy to juz nie wiem co ze soba zrobie:D haha.

Pewno niektore osby zastanawiaja sie co z Panem J...
a z Panem J...hmm szczerze to sama nie wiem dziwnie w chuj ;/
dzis mialo byc kino,ale nie pyklo..:( bywa rożnie raz z gorki ra zpod gorke...
ale to nie zmienia faktu ze ja nie jestem dobrej mysli:):)).
Moze to tylko takie zle przelotne wiatry nadeszly i mina z czasem;)
jak sobie to powtarzam to mi lepiej,ale jak pomysle o czyms nie takim co trzeba to rozpacz mnie ogarnia..:(
cóz bywa:) życie trzeba kochac takim jakiem jest..:)
a z czasem sie moze wszystko zmieni..:)


Koncze bo po 24 juz a ja musze byc o 8 na nogach przy dobrych wiatrach:d
tak wiec cya narraaa:D:*
Buziolki w gębolki:D

moje krejzolki:D:*

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

haha Oj Ola Ola widze,ze chumor przyszedl na noc:D ale to dobrze tak trzymaj!;*
O kompa sie nie martw dasz rade zdolna dziewczynka jestes:) ;*

Dobranoc:*

Anonimowy pisze...

haha tak tak:)) chumor mam toi fakt a czmeu nie wiem moze dlatego ze Fatima mi go troche poprawila:D. nie jestemn sama przynajmniej z zepsutym kompem:D Teraz wiem co ona przezywala:D haha. Dzieki wql ze wapdasz jak informuje ze nowy post:* Kochana ma!

Anonimowy pisze...

Wymiana kompa na lepszymodel dobre rozwiązanie sam tak postąpiłem:P Powodzenia hehe;) buźka beyb:*

Anonimowy pisze...

Gacek podejrzewam ze wymiana dobrze zrobi,ale no wlasnie ale:D wiesz ze ja nie mam cierpliwosci do takich urzadzen skomplikowanych jak komputer i no hyhy:D

Szczałka:):D