27 grudnia 2008

Święta ,świeta i po Świętach...

Świeta ,święta i po świetach...

Ach...
czas jak nic zawsze szybko leci..dzien po dniu minuta po mintucie godzina po godzinie i tak w kółko...:(
teraz jak każdy czekam do Sylwestra..po Nowym Roku...układam nowe życie..bo dziś jakos tak stwierdzilam,ze jest dosc nudne..i musze je jakos ciekawie zaczac planowac:D...Postanowilam,ze wybiore sie do Tabu i sobie zrobie ta wymarzona dziarke kolo kosci biodrowej..Dziarka pleyboyek..musze cos zmienic bo sie juz soba nudze...bedzie bolalo ,ale dam rade..;)), postanowilam tez, ze moze zaczne od nowa treningi tanca..,ale wtedy juz wql na nic czasu miec nie będe...ale coś trzeba ze soba zrobic:)) Musze sie isc dowiedziec czy będzie to możliwe w poniedzialki i ew środy wtedy mam najkrócej lekcje w szkole:)) i będe mogla sobie chodzic :) odrazu będzie inne to moje życie.;).

Życie Towarzyskie będe mogla prowadzic w piatki i Soboty poźnymi wieczorami;) jak zawsze imprezki;) to uwielbiam najbardziej ...Taniec taniec i tylko Taniec;).

powiem wam,ze tez zastanawialam sie nad kolczykiem w jezyku:D chce troche zrobić z siebie niegrzeczna Sunie:D:D...w pępku miec nie moge bo jak zawsze pecha mam i pieprzyk tam jest;/ musze go pierw usunac..wiecie tez zakarzenia i rozne pierdoly nie wroża potem niczego dobrego:D/.

aha musze sie wybrac jeszcze do fryzjera:D ale to mzoe juz nawet we wtorek:D chce sie krócej obciac teraz mam do ramion wloski,ale strasznie mnie nudzą:D wiec chce sobie zrobic lekką grzywke i podciac je z 3cm:D duzo to nie ejst,ale zawsze cos mzoe tez je troszke wycieniuje:d kto wie..Mój fryzjer mi zrobi tak zeby byla gitaraa;D

Także mysle ze pozytywna motywacja :D...

ja Tymczasem sie z wami zegnam...
wiec cya:**

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Planuj planuj beyb:D heh z tą dziarą ciekawy pomysł, widze zmieniasz sie:P jak to powiedziałas chcesz z siebie zrobić troche taka sunie mmm;) Ciekawie brzmi:P postanowienia na nowy rok niezłe. Też chciałem kolczyk na jakiś czas, ale bardziej do wypróbowania czegos heh;)

Anonimowy pisze...

ale z Ciebie pierdoła:D ...

Anonimowy pisze...

ja tam na Sylwestra nie czekam :p
Później przecież Nowy Rok i... matura... a do tego zbytnio mi się nie spieszy.. :(

koniecznie musisz mi się pokazać w obciętych cherach ;)

widzę że taniec ludzi zaraża masowo... :) ...i to mnie bardzo cieszy :) miłego dansowania więc życze ;*