8 stycznia 2009

Ale mam szczęście:D

No to jest czwartek:D Wstałam sobie o 10:30 zjadlam sniadanko itd:D wyszykowalam sie do pracy..Mialam dzis na 12:30:). xD ,ale stalo sie tak,ze grafik mi wskazal ze dzis mam wolne:D i moj kochany szef mnie wypuscil do domku:d z tym,ze dal mi polecenie zebym poszla do szkoly po zaświadczenie bo jutro przylazi jakas baba z infekcji pracy i musza byc wszystkie papiery z tych praktyk moich ze bylo szkolenie BHP ksiązeczka sanepidowska itd..no to poszlam do szkoly i gitara:) wszystko zalatwilam jeszcze musze plan lekcji se wydrukowac bo tej babie potrzebny,ale po co nie wiem xD:D haha. Zakrecone to wszystko jak ruski termos:D

Wazne ze jestem dzis caly dzien w domu:D
Ale jutro i sobote musze robic;( zal ale i tak dobrze bo tylko do 20 no chyba ze znowu wypuszcza mnie wczesniej:D

.. Wql dzisiaj w nocy znowu mialam dziwny sen nie wiem wql co sie sotatnio dzieje..:(

Znowu mi sie snilo,ze Jurek jest u mnie;D i wstalam dzisiaj i otworzylam drzwi od pokoju potem trzymalam klamke chcialam go wziasc za reke i poszlam do lozka napisalam mu smsa chodź do mnie;D ja nie wiem tego nie bylo ejszcze zebym ja lunatykowala haha:D i to juz ktorys raz z kolei mam jakies dziwne sny ze on jest u mnie w nocy w domu:D. Nie wiem ..co jest.

A teraz spadam..cya:*

Brak komentarzy: