5 stycznia 2009

Poniedziałek...

Poniedziałek...

Powiedzmy ,ze dzien zleciał w szkole szybko;) i miło..:D usmialam sie do lez dzisiaj;)
a wql to jak wracalam ze szkoly to pomyslalam,ze sobie tu cos dzis napisze..;)
..
w nocy wql nie mogłam zasnac:( rzucalam sie z jednej strony na druga..jak zasypialam co troche sie budzilam...;/ spowodowane to jest tym,ze tęsknie za wspolnymi nocami z J...;( szybko sie przyzwyczailam....;( Tak to czekal na mnie w łozku az sie wykapie i dojde do niego i sie wtulimy w siebie,a teraz;/ poduszka i koldra na mnie czekaja..;(. Kurna wiele bym dala,zeby cofnac ten pojebany czas;/ ktory zabiera mi te cudowne chwile tak szybko;(..
Kazdy sie mnie pyta jak tam nowy rok,a nowy rok jak zawsze..Nic sie nie zmienilo życie jakie bylo takie jest data tylko sie zmienila,a tak to praktycznie nic..;(
Chcialabym byc kochana przez niego..tak jak ja go Kocham..
Przeciez ten Facet to cale moje zycie...
laski w moim wieku juz sa zareczone niektore nawet po slubie..w sumie glupota tak szybko to planowac,ale jak sie obojee Ludzi Kocha sa sobie pewni w 100% to na co maja czekac?;>
..Mysle ze i mi sie tak kiedys ulozy jak sobie tego za pragne.;) to bylby najcudowniejsze w moim życiu..

Narazie pozostalo mi zyc dalej pokonywac wszystkie przeszkody..,ale jak;(
Skoro ja go tak Mocno Kocham ...
Czasami nie wiem co mam sama ze soba zrobic...
Jakbym mogla oddalabym mu wszystko co mam!!
i jeszcze wiecej..
to jest naprawde wspanjiale uczucie..
Tym bardziej ze wiem,ze Nigdy w nikim sie tak nie bujnełam na zabuj jak w nim!

A to dlatego,ze chyba mam miekkie wrazliwe serducho...jak to niektorzy mowią:)
i dziekuje wam ze to widzicie:*

Bede konczyla pisanko bo juz dochodzi 17 trzeba wszamac wyjsc z psem i sie czyms zajac..:)
Buziaki ;*

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Moja biedna Oleńka.! Rybo ja Ci cos mowilam masz sie nie załamywac;). Jeszcze na pewno nie jedną noce spędzicie razem !! i ja Ci to mówię.
Będzie dobrze:*

Anonimowy pisze...

Jest mi przykro, że cierpisz. Mam nadzieje,że sobie w główce wszystko poukładasz i przemyślisz:) buźka:*

Anonimowy pisze...

Dziekuje wam za słowa otuchy:) to miłej z waszej strony;*