9 stycznia 2009

Piątek.,..;)


Heh no i mialam czekac na telefon od szefa:) zadzwonil i powiedzial ze mam nie przychodzic dzis bo sa laski z 1 klas na praktykce.:D ja to mam kurna szczescie jak zloto:D hehe. I ide dopiero za tydzien w czwartek. Nie no tak to ja se moge zyć:d Wql zawsze poczatki miesiaca sa ciezkie jezeli chodzi o te grafiki itd..no,ale nic. Odrobi sie te praktyki i będzie good:)

Mamy dziś piątek,ale czy gdzies pojde sama nie wiem ciezko mi to wql okreslic:D chociaz czuje ze moje cialo potrzebuje tanca:D haha

Wczoraj bylam z koksem w nemo w saunie..:P
mozna powiedziec ze jest ok;))
Droga do nemo byla b. milusia i smieszna:D
Uwielbiam jak on sie usmiecha:D
A w nemo tez bylo super:D
Zblizylismy sie do siebie;) nawet bardzioo:P
mmm...moze szczegłow nie będe tu pisala:D xD
wazne ze bylo ok;)
Dzis koksik ma kolosa ..muszę trzymac kciuki:P
chociaz to zdolny chlopak to da sobie rade:)

Koncze bo wychodzę z psem..
aha a na koniec napisze.. Ze dziekuje bardzo Kamili,ze sie tak zawsze wypowie i skomentuje kazdy poscik:**

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hej Oleńko!! no to Ci sie udalo Szczęściara.Tez bym tak chciala:p. Ciesze sie ze z Jurkiem juz jest okej. Moze Cie gdzieś weżmie na impreze bo z taką lasia to sie warto wszędzie pokazac:) Wiec uszyska do góry laleczko!:*.
Nie dziekuj laluniu bo nie ma za co zawsze będe z Toba:**

Donata pisze...

witaj
wpadnę tu jeszcze

Donata pisze...

a jak tu do Ciebie trafiać skoro u Ciebie nie ma żadnych linków
nawet w wyszukiwarkach nie jesteś odnajdywalna;-(
dodaj parę linków do stron, blogów czy toplist
niech Cię znajdą
pozdrawiam serdecznie i życzę
powodzenia w prowadzeniu blogare