12 listopada 2008

...


... To prawda ,ze w zyciu piekne są tylko chwile.
Dlatego kazda chwile spedzona przy nim chce pamietac do konca swojego zycia.!
I nikt tego nie zmieni i nikt mi tego nie odbierze..
...
Widzielismy sie wczoraj...
To bylo cos okropnego;(
Krzyczal..
powiedzial ze mnie nienawidzi;(
A czy moge mu sie dziwic ?
Chyba nie..
zasluzylam sobie na to ..;(
.....
Wiem,ze musze uciec z Polski...
nie moge tu dluzej byc..:(
Wszystko mi go przypomina Wszystko!!
..Muszę porozmawiac ze swoja przyjaciółka ,ktora jest w Stanach od 15-stego Sierpnia..
Tak bardzo mi jej brakuje..;(
Ona mnie zna lepiej niz moja wlasna matka..!
najwyzej oleje szkole i powtorze rok...,ale musze ze soba cos zrobic;(
Jak nie wyjazd to...?
Mam co inne w planach ,ale tego nie da sie tak z dnia na dzien zrobic niestety..
:(
Nie chce zyc ciagle mysla ,ze go zranilam;(
bo to boli mnie najbardziej.;(
to tak jakbym zabila czlowieka..;(
to jest to samo uczycie..
..
Nie potrafie nie umiem stanac na nogi..;(
Ogarnela mnie rozpacz..


"Gdy Ciebie zabraknie nas już nie będzie...;("

Brak komentarzy: