23 października 2008

:(..znowu zawiodlam

Chciałabym powiedzieć Ci co czuje
Po tym wszystkim co stało się...
Ale żadne słowa nie są w stanie
wyrazić tego co mam w sercu na dnie..
Żałuje ze tak się stało...
Naprawde nie chciałam!
Uwierz mi!
Wszystko wyszlo nie tak...
A miało tak pięknie być
Za bardzo żyłam marzeniami
Obudziłam się teraz z nich
Rzeczywistość jest taka jaka jest
Lecz ja na nią zgodziłam się
Pomimo że tak bardzo chciałam...
Tak pragnęłam spróbować z Tobą być
To poszłam całkiem w inna strone
Raniąc po raz kolejny Cię
Niewiem czemu tak postąpiłam
Najłatwiej powiedzieć tak mi jest...
A może poprostu bałam się?
Dziś znow masz do mnie dystans
Ale czy można dziwic Ci się?
Tym razem także zawiodłam
Nawet nie przepraszam...
Po co bardziej osmieszać sie...

...........................................................
Znowu zawiodlam..:(
jestem glupia naiwna:(
znowu nie tak..
To wszystko przez to ze ostatnio mam zle dni..,ze sie wyrzywam na tych na ktorych nie powinnam;(
:(:(
BOje sie,ze juz nie będzie juak dawniej,ze juz nie naprawie tego co zniszczylam;(
Nadzieja...?
TYlko ona pozostaje.:(

Jurku prosze.;( nie badź obojetny..;(

Brak komentarzy: