5 października 2008

Niedzielowoo..

Witajcie:)

No to skonczyl nam sie weekend..:( w sumie byl weekendem zarabcistym wczoraj impreza z laskami w farmacji od 22 do 3 w nocy:d hah ludzi bylo duzo duzo wiecej niz zwykle,ale i tak pomimo tłomow bawilysmy sie super super!! kto sie umie bawic to nie zwraca na to uwagi..;]. Dziekuje wam laski za wieczor;**oby takich wiecej:D:D %%

Dziś niedziela ..hm?? wstalam o 13:D trzeba bylo odespac impreze:D wykapcialam sie zjadlam obiadek i przed 16 poszlam do plazy:)) idąc zadzwonil mi telefon numer nieznany i pyta sie czy Aleksandra Sass przy telefonie ja mowie tak on sie przedstawia i mowi,ze ma dla mnie przesylke kwiatową a ja oczy zrobilam i pytam a od kogo te kwiaty? a on,ze nie moze powiedziec bo klient nie wyrazil zgody:D i pyta czy ktos jest obecnie w domu ja powiedzialam,ze brat zapytal czy pelnoletni powiedzialam,ze tak.:) no to dziekuje i dowidzenia:D. Potem brat dzwoni mowi,ze dosstalm róze,ale jest tak cudowna ,ze uff. Zrobilam jej kilka fotek:)
Nie wiem od kogo ona jest,ale dziekuje;** jest mi b., b. milo!!;**

Jutro poniedzialek godz 7 pobutka do szkoly na 8;/ do 15:10 masakra:D aaa ja nic nie umiem:(
cholera kapa pierwszy raz zapomnialam o szole nauce:(
Ehh mam nadzieje,ze jedynki nie dostane:(
coż czasem tak bywa,ze nawet najlepszy kujon moze dostac pałe:D
hah

Lece pogadac na gg:)
Pozdrawiam;**

Brak komentarzy: