1 grudnia 2008


Witam!

co u was? U mnie juz wszystko jest okej;)
Spotkam sie dalej z J...:))
i wszystko nam sie jakos po woli uklada:))
Dziś nie bylam w szkole,bylam u niego:P
sweetasnie bylo;)
Potem bylismy w silesi:)
na pizzy i na zakupach..:)
jestem na nowo szczęśliwa
tak jak kiedys..
i juz tego nie znsizcze...

_______________________

Wql wrocila moja przyjaciółka ze Stanow!!
Jestem rowniez szczesliwa ,ze jest;)
Poniewaz wiem,ze bede mogla do niej teraz przyjsc w kazdej chwili..:)
i to jest cudowne..!!
Wrocila bo sie nie mogla dogadac z ludźmi u ktorych miala zapewniony pobyt no i niestety wrocila..
Miala tam pisac mature.,ale wyjdzie na to,ze zostanie w Polsce!!
i b. dobrze;D
Znowu imprezki od świtu do nocy z nią!!:D
hi hi..
A kiedy poinformowalam ja o tym calym zajsciu z J...
to tez jej sie b. smutno zrobilo
nie wiedziala co mowic przez telefon
czulam ze jest wystraszona..
a tu nagle wraca i dzwoni do mnie,ze wrocila..
bylam wtedy w pracy..
Ja sama nie wiedzialam co mowic przez telefon
bylam w Szoku!
Najwazniejsze ze jest cala zdrowa i blisko mnie;)
__________________________________________
Ja teraz mykam bo z psem musze wyjsc..
buź;*

Brak komentarzy: